20 noiembrie 2007

Domnule Videanu... multumesc

Pentru ca existati. Ca daca n-ati exista n-as avea pe cine sa-njur asa cum am facut-o aseara, in Bucuresti aflandu-ma, in fata statiei de metrou Aurel Vlaicu. Foarte bine iluminata zona si cu un trotuar impecabil, in care nu stiu cum s-a infiripat o mica gropita cu putina mocirlica. Care nu se vedea si in care, drept urmare, am calcat. Asa sunt eu, dau in gropi, da' macar nu ma laud ca sunt cel mai mare primare pe care l-a avut Bucuresciul dupa revolutie. Domnule minunat... va mai votez o data ca-mi place sa va-njur!

5 comentarii:

Dan Tanasa spunea...

super tare blogul asta al tau mai omule....felicitari de teme...si de felul in care pui problema...:)

Cristi spunea...

Multumesc pentru apreciere. :)

Anonim spunea...

Da Cristi, sa stii ca exista oameni care se intereseaza de politica numai din Catavencu si blogul tau.

Cristi spunea...

Asta nu stiu daca e de bine sau de rau. Avand in vedere ca eu nu-s un mare fan Catavencu. ;-)

Anonim spunea...

Mie imi place cum scriu cei de la Catavencu