25 octombrie 2006

E prea de tot

Fortat de imprejurari (si anume, trezirea mult mai devreme decat plecarea la serviciu) urmaresc aproape in fiecare dimineata stirile unui post de televiziune in timp ce de cele mai multe ori stau la calculator.
Cu spatele fiind la televizor ce credeti ca-mi aud urechile in dimineata aceasta.. Nu stiu ce tipa (nu am retinut numele, dar sunt convins ca e vorba despre o vedeta cu o inalta tinuta si educatie aleasa) a organizat ieri o petrecere in cinstea ... ei bine, in cinstea catelului ei care implinea un an. Petrecere cu invitati oameni.. Nu era mai normal sa-l lase pe catel sa-si aleaga invitatii dintre cei de-o seama (si de-aceeasi specie!?). Nu am nimic impotriva animalelor.. foarte frumos ca tine la catelul ei. Dar sa dai atatia bani pentru a organiza o astfel de petrecere intr-o tara in care unii oameni au venitul lunar mai mic decat suma cheltuita numai pe tort (in forma de catel)!? E vorba de 2 milioane de lei vechi (200 RON).
Asta e prea de tot!! Si de ce face un astfel de eveniment obiectul unei stiri matinale? Chiar trebuie sa devenim cu totii frustrati? Suntem oricum, asa ca nu inteleg de ce atata chinuiala fara rost.. a, poate ca rating-ul a aratat ca au scapat cativa la sesiunea din ultimele 6 luni si atunci trebuie continuata campania pana cand toti vom fi suficient de frustrati incat sa acceptam orice, doar doar peste un an vom putea sa ne cumparam si noi un animalut de casa, caruia sa-i oferim peste doi (ani) o astfel de petrecere? E un fel de teorie a conspiratiei.. da' nu m-am putut gandi la altceva mai plauzibil.
Later edit: I-am povestit si mamei mele despre stire si nu ma pot abtine sa nu reproduc in pagina asta reactia ei exacta: "'Rati-ai dracului sa fiti cu banii vostri cu tot!!!"

Niciun comentariu: