13 decembrie 2006

Undeva departe

Undeva, intr-o galaxie indepartata (foarte indepartata). Nu, nu sunt un fan al StarWars. N-am fost niciodata si desi am vazut mare parte din cele 6 episoade, nu am ramas impresionat (oricum nu la fel de impresionat precum am fost de filme ca "Snatch" sau "Filantropica"). Revenind la titlu ce voiam eu sa spun e ca uneori acolo imi doresc sa traiesc.. si in ultima vreme nu-mi prea reuseste. Prea multele lovituri date de realitate, de care in copilarie te aparau cei mari, ma trezesc, ma framanta.. imi dau dureri de cap.. imi provoaca zambete amare. E foarte rau sa cresti. Stiti ce e mai trist? Vine Craciunul, vine Anul Nou.. iar eu nu le mai astept ca acum cativa ani (nu foarte multi). Nu-i inteleg pe oamenii care-si fac cadou iahturi, masini sau alte obiecte "de suflet" unii altora. Nu-mi doresc sa fiu ca ei, decat in masura in care vad ca ei au mai mult timp liber decat mine.. muult mai mult. Pentru asta sunt invidios, gelos.. obsedat. Ii vad cum se pregatesc sa plece pe nu'sh ce insule exotice de Revelion.. sau sa-si faca vacanta de iarna in Dubai. Nope, n-ati ghicit.. eu nu vreau asta (poate ca mi-ar placea, dar momentan vreau doar sa dorm si sa ma odihnesc.. sa nu ma mai trezesc cu dureri de cap dimineata .. dureri necauzate de bautura de cu o seara inainte). Eu vreau doar sa am o minivacanta de iarna in care sa ma linistesc, dar nu o voi avea. Sarbatori fericite!

Un comentariu:

Anonim spunea...

i want that our company to love us as much as we love it . that's what i want !!!