26 februarie 2007

Astazi (dupa ziua mea)

Astazi, dupa ziua mea. Nu ma simt mai batran, nu ma simt mai matur (nici n-as avea cum, cred), nici mai destept, nici mai frumos.. nici ... nimic. Sunt tot eu. Acelasi. Cu un an de experienta in plus. Cu un an in care am invatat multe. An in care mi-am propus sa invat sa tac. Pentru ca absolut tot ce spui poate si va fi folosit impotriva ta. Chiar si atunci cand ai dreptate. Dar macar pastrezi armonia in jurul tau. E bine? Posibil. Credeti ca nu e bine sa tii in tine prea multe astfel de lucruri care ar trebui spuse? S-a inventat berea... cu prietenii. Ei te vor asculta sau te vor ajuta sa uiti. In definitiv, de ce pierzi zile si nopti (dap, mai ales nopti) muncind!? Ca sa ai printre altele bani sa iesi in oras cu prietenii. Putinii care ti-au mai ramas. Cei care au rezistat la "scuze" de genul: "Nu stiu daca scap la timp in seara asta.. vorbim pe la 6, 6 si jumatate!" Dar ce e asta... ah, doar un cosmar si... m-am trezit, iar in fata e viata mea frumoasa plina de bucurii, in rest... doar aberatie, multa aberatie.

Niciun comentariu: