22 februarie 2007

Nimic interesant

Nu stiu ce sau despre ce sa mai scriu. V-am plictisit de-a lungul vremii cu notele mele despre politichia romaneasca, fabule intelese aproape in exclusivitate de mine si tot felul de alte prostioare. Acum nu scriu nimic interesant, asa-i? Da' prea a trecut mult timp de cand nu am scris nimic si atunci m-am gandit ca e cazul sa mai zic si eu ceva. Dar ce? Politica din RO e la fel, astia se porcaie intre ei ca_chiorii. Mi-e lehamite sa mai spun ceva despre minunatii Base, Tari sau Geo. Toti o apa si-un pamant. Toti in goana dupa bani si putere (despre bani si alte avutii materiale intr-un numar urmator, probabil). Despre mine nu consider ca as avea ceva interesant sa spun. Viata e scurta. Joaca (Virtual Pool) imi umple timpul dintre 2 zile de serviciu. Descoperirile imi umplu week-end-ul... am descoperit eficicienta a 3 zile de odihna week-end-ul trecut (ceva mai prelungit). Am descoperit o infima parte a programarii vizuale (in C#) acum 2 week-end-uri. Si cam atat. Mai vreti? Stiu ca nu.. v-am plictisit de pe la al doilea rand. Eh, o zi buna s-aveti.

Niciun comentariu: