20 mai 2007

Imputitule

Imi pare rau ca te-au votat atat de multi romani. Nu poti sa te ridici de la nivelul de smecheras de cartier. Imputit esti tu! Nu un reporter care-si castiga painea asa cum si-o castiga, urmarind personaje ca tine (ca oameni ar fi fost prea mult sa zic... nu esti asa ceva!). Pacat ca lumea crede ca daca esti smecher ai ceva si-n creier. Nu de alta, da' n-ai. Si daca nu vrei sa fii filmat, evita locurile publice. Daca iesi presedinte si la urmatoarele alegeri, chit ca ma duc numai sa cersesc, plec in alta tara.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Oare suntem chiar atat de putini intelectuali in tara asta??? Nu imi vine sa cred! Se spune ca presedintele unei tari, in mare parte ar trebui sa reflecte populatia acelui stat in procent de minim 80%, se pare ca traim intr-o tara plina de ciorditori de telefoane mobile, betzivi ordinari si dobitoci... Daca incep prin a va povesti prin ce a trecut familia mea in ultimul timp datorita dementului nostru scump si drag presedinte... cred ca majoritatea celor care l-au votat acum, ar cere "demiterea retardului prin impuscare!!!". Cred ca ar fi mai mult de comentat despre acest popor din ce in ce mai sarac si mai plin de cretini... dar datorita scarbei fata de aceasta tara ma opresc aici.

Cristi spunea...

Din pacate asta e realitatea in care traim. Si are dreptate Mircea Badea cand spune: "astora care-l sustin pe Basescu poti sa le falfai si un tramvai... ca tot il vor sustine". Din punctul meu de vedere, Basescu nu ma mai reprezinta ca presedinte. Nu pot sta cu mainile in san, uitandu-ma la hahaitul lui tamp si la mitocania de care da dovada. Totul se plateste pana la urma. Si-atunci eu am sa rad mai tare. Si daca o sa am posibilitatea, am sa-i mai trag un sut, sa ma asigur ca nu se mai ridica din mocirla pe care si-o construieste deja in jurul lui.

Anonim spunea...

Imi este rushine ca sunt roman, dar sunt mandru ca fac parte din cei 25%!