23 mai 2007

Noua religie

Privesc in jurul meu si constat cu stupoare cum in jurul nostru se naste o noua religie. Si ii zic religie din prisma faptului ca are foarte foarte multi adepti sau contestatari.
Daca ati urmarit in ultima vreme evenimentele stiti despre ce vorbesc. Este normal sa sustii personajul ales sa te reprezinte, dar atata habotnicie rareori am vazut in vreuna dintre religiile pe care le cunosc.
Unii sustinatori ai presedintelui s-au transformat in adevarati cruciati. Il apara pe presedintele Basescu de parca el ar fi "Trimisul".
Ce mi se pare in schimb anormal este felul in care ii iau partea. Improscand cu vulgaritati in oricine ar incerca (pe baza de probe sau folosind un limbaj normal) sa spuna despre domnul Basescu orice de rau. Nu, presedintele e de scuzat fiindca e un talhar la dumul mare, fiindca i se adreseaza unei femei cu apelativul "pasarica" si pentru ca foloseste apelative precum "tiganca imputita" la adresa unui jurnalist, care intamplator este femeie si avea (inainte de a-i fi furat) un telefon mobil. Cam asta e viziunea lor si am tinut neaparat sa o pun intr-o formulare normala aici pentru a-mi lua dreptul sa nu public nici un comentariu cu continut vulgar care sa spuna acelasi lucru.
Asadar, dragi cititori, am tot respectul pentru toate religiile existente. Insa aceasta religie nou creata, cu foarte multi adepti, elogiaza un personaj care e departe de a fi vreun zeu. Si asa cum zic si cei care-l sustin... e doar un om... care insa cu greu ajunge sa merite aceasta calitate (nota mea).

Acestea fiind zise... pe cand un razboi civil in Romania din motive "religioase"!?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu stiu in ce masura operatiunea pasarica a fost organizata sau nu si nici nu ma intereseaza. Adevarul e ca toti suntem oameni toti avem o limita si toti gresim.. chiar si politicienii sau mai ales ei. Nu stiu cum as fi reactionat eu in situatia data dar era clar ca tanti cu telefonul nu vroia altceva decat sa-l intarate pe Basescu. Si bravo ei se pare c-a reusit. Putin ma intreseaza ca i-a luat telefonul .. sunt convins ca minunata reporterita nu face nici cat o ceapa degerata .M-am saturat ca toata lumea sa agate de cele mai mici chichite si detalii . De unde atata virulenta? De ce dracului nu ne vedem interesele si nu urmarim esentialul.. De ce dracului nici macar acum dupa 17 ani nu suntem instare sa punem un singur partid sa guverneze si sa ne linistim? Ca o fi bun ca o fi rau vom vedea la sfarsit cand dragem linie.. dar macar o sa fie liniste.. M-am saturat pana in gat de galceava asta zilnica in care toti stiu un singur lucru: sa-i improaste pe altii cu orice material moale si inchis la culoare. Vreau liniste! Nu mai suport!! Putin imi pasa ca o sa fie Basescu sau altcineva vreau doar sa-si vada de treburile lor si sa nu-i mai vad zi de zi la televizor. In momentul in care o sa scapam de prejudecati si o sa intelegem ca liniste noastra e mai importanta poate vom ajunge undeva.