04 decembrie 2007

Domnul presedinte acuzat de pedofilie!

Iata un alt material primit pe adresa redactiei:

Cum asa? V-ati pus aceasta intrebare… sigur!

Pai sa o luam de buna sau sa o comentam?

Haideti sa o comentam…

Se zice, in urma discutiilor de ieri 03.12.2007, ca domnul nostru scump si drag marinar aflat la carma acestei tari pline de retardati si “cioroieni”, ca a abuzat in mod direct pe anumite posturi TV de o minora pe nume PeLe D., nu-i dam numele complet din respect pentru parinti (‘te-i-am in glanda aia mare de ‘jmenari). Dragii mei, si de data aceasta va scapa retardul sef al tarii de acuzele fetzelor de “gratare de mici” din PeLe D.? Probabil ca DA, pentru ca traim in Romania

Cum sa nu fim facuti “tzigani” peste tot in lumea asta?

Pai chiar ne meritam acest nume… de fapt sunt unii “tzigani” care nu merita sa fie comparati cu “noi”, si pun intre ghilimele pentru ca multi dintre noi suntem trecuti printr-o scoala superioara, superioara chiar si celor ce au terminat master-ul inainte de a termina facultatea (vezi membrii PD)…

Cum sa nu ne meritam toate jignirile aduse de catre societatile normale, poate chiar si de catre somalezi!

Cum se poate intampla, la noi in tara sa moara un biet om in sala de judecata incercand sa isi apere casuta familiei lui, este adevarat “nationalizata”, aici unde statul asta de kkt, ce se numeste Romania lu’ Baselu’, nu iti garanteaza nici macar bucatica aia de acoperis pe care, oricum nu conteaza cum ai capatat-o pe vremuri…? De ce sa sufere bietii oameni simpli din cauza unui regim sau a unei puteri aflate la momentul acela la conducerea statului??? Suntem chiar toti romanii condamnati la neputinta din cauza faptului ca ne-am nascut aici???

Cum sa nu ne meritam numele de maimutze??? Cum numai la noi se moare pe strada si ambulanta nu poate ridica decedatul din strada lasandu-l in frig zacand pe trotuar ca pe un caine, si nici macar un caine nu lasi asa in strada… Unde este respectul fata de semeni??? Cum sa nu fim batjocoriti de o lumea intreaga cand noi singuri ne batjocorim in cel mai drastic mod?!?!

Imi este rusine ca m-am nascut in tara asta plina de ordinari si dobitoci la tot pasul!

Imi este sila de tara asta extraordinar de frumoasa….!

Dar iubesc si aceasta tara orice s-ar intampla… o iubesc pentru ca, desi sunt absolvent de studii superioare… nu am siguranta zilei de maine, iubesc ROMANIA pentru ca imi permite ca fiul meu sa nu vada hotii din aceasta tara cand va creste pentru nu vom mai trai aici, ci intr-o lume foarte civilizata si cu mult respect de sine, iubesc tara in care m-am nascut pentru ca nu imi ofera nimica!

Imi urasc parintii pentru ca m-au invatat sa nu fur!

Ma urasc pe mine pentru ca sunt plin de bun simt…

Asadar am ales sa emigrez in Bangladesh!


Semnat: Nasu'

Niciun comentariu: