11 decembrie 2007

Vreti sa faceti ceva pentru mine? Faceti INFARCT!

NU MAI POT SA INDUR NESIMTIREA. Nu mai pot sa fiu diriguit prin puterea exemplului. Un exemplu stramb. Al unor oameni care n-au cum sa dea un exemplu bun niciodata. Ce-or sa le povesteasca ei, oare, copiilor lor (daca-i vor avea)? "Copile! In viata asta trebuie sa stii cum sa spui Da, sa traiti! sau Yes, man(ma'am)! (dupa caz) ca sa razbesti". Asta, asta cred ca ii vor sfatui. Fiindca asta fac si ei. Accepta toate rahaturile de la terti pentru a le rasfrange apoi asupra intregului colectiv, fiindca nu-s suficient de capabili sa si munceasca. Au nevoie de o echipa pentru asta. Stiu doar sa le spuna altora ce sa faca. Atat. Stiti ceva? Mi-e greata si imi vine sa vomit din cauza voastra. Ma doare capul si nu stiu ce sa iau ca sa nu-mi mai pese de voi, cretinilor! Furati tot ce-i mai bun de la cei din jurul vostru. Le furati bucuria de a trai si pana si "magia sarbatorilor" se intampla numai daca vreti voi sa miscati din buze pentru a-i anunta pe tertii de la care papati rahat ca nu vrem sa mancam rahat si de sarbatori, decat daca-i turcesc si dulce. Dar va e greu, stiu. Nu-i nimic. Cineva, acolo sus, traiesc cu speranta ca vede. Si va va rasplati cum se cuvine. Eu n-am puterea asta. Desi mi-as dori-o.

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani ! {e mai cumsecade sa iti zic la tine "acasa"}