06 februarie 2008

O mie de papagali

Se intalnesc Bush, Putin si Basescu... Dupa ce discuta politica, se hotarasc sa se destinda nitel. Si se gandesc la un joc inedit.
Pun intr-o voliera 1000 de papagali (999 de papagalite si un papagal). Tb sa intre pe rand si sa gaseasca papagalul si sa-l scoata afara.
Zis si facut, primul intra Bush... dupa vreo 5 ore, iese afara plin de gainat si pene... fara papagal: "Bai, e complicat.. n-am putut sa-mi dau seama care-i papagalu'!"...
Intra si Putin, dupa 7-8 ore iese si el in acelasi hal: "Nu, e imposibil sa-l gasesti pe papagal... e ca si cand ai cauta acul in carul cu fan!!!"...
Intra si Base... si iese dupa 2 (doua) minute cu papagalul in maini. Astia iau papagalul, il verifica, dap... ghicise, nu era papagalita, era singurul papagal. Foarte mirati il intreaba cum de si-a dat seama... "Hă! Hă!... A fost simplu, am intrat in cusca si am zis Sa traiti bine! si asta a fost singurul care a raspuns Dute-n p*la mea!!!"

Niciun comentariu: